Aromatherapy - The Gentle Healing Seni

Aromatherapy - The Gentle Healing Seni

Hari ini, ramai di antara kita menjadi semakin sedar tentang kesan yang merosakkan ke dadah yang digunakan dalam amalan perubatan ortodoks kami ingin mengelakkan pendekatan bahan kimia ini untuk melegakan masalah kesihatan kita.

Dengan beberapa kaedah yang digunakan dalam penyembuhan naturopathic atau drugless, kami mempunyai pilihan antara kaedah yang paling merayu kepada kami.

Yang paling popular kaedah penyembuhan fizikal untuk pembetulan masalah tulang mungkin menjadi kiropraktor dan osteopaths atau ahli fisioterapi perubatan terlatih. Untuk peningkatan umum dalam kesihatan dan maklumat tentang pemakanan dan ubat semula jadi kita, kita akan melawat naturopaths yang boleh mengamalkan urutan atau akupunktur dan yang menetapkan ubat atau Bach ubat homoeopati atau herba. Dan jika kita ingin untuk melegakan tekanan dan menikmati rawatan yang kedua-dua fizikal dan halus, kita mungkin akan memilih aromatherapist yang.

Manfaat psikologi dari urutan fizikal untuk melepaskan ketegangan otot bersama-sama dengan penggunaan minyak pati untuk kulit dan pewangi wangi yang mengiringi setiap rawatan adalah berkuasa. Begitu juga penyedutan langsung aroma semula jadi tertentu yang dipilih oleh aromatherapist sebagai sesuai untuk membantu menyelesaikan sebarang ketegangan anda, sama ada disebabkan oleh tekanan emosi atau keresahan mental. Biasanya gejala kesihatan fizikal adalah termasuk dalam rawatan umum sebagai tidak dapat tidak tekanan akan nyata dalam badan dan juga keadaan minda kita.

Rawatan tersebut menjurus untuk membantu kita berasa lebih baik dalam segala hal. Orang-orang lebih sensitif akan paling mungkin secara sedar bertindak balas dan mengalu-alukan bernafas dalam wangian yang memberi manfaat kepada sistem saraf. Orang lain yang kurang sedar akan mendapat manfaat juga tetapi lebih cenderung untuk menjadi bersemangat tentang apa-apa relief penyakit fizikal atau keadaan otot yang berkaitan dengan sentuhan fizikal melalui urut.

Orang daripada semua peringkat umur mendapat manfaat daripada aromaterapi dan kanak-kanak dengan alahan, masalah saraf dan penyakit biasa seperti asma mungkin bertindak dengan pantas dan kaedah lembut penyembuhan melalui aromaterapi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar