Resipi Mudah untuk Meningkatkan Bagaimana Anda Rasa - Hanya Tambah Tumbuhan

Resipi Mudah untuk Meningkatkan Bagaimana Anda Rasa - Hanya Tambah Tumbuhan

Menambah tumbuh-tumbuhan untuk rumah atau pejabat anda boleh membuat perbezaan yang besar dalam kesihatan anda dan bagaimana anda rasa. Saya baru-baru mempunyai satu Epiphany dan melakukan beberapa kajian mengenai tumbuh-tumbuhan rumah, akhirnya membeli agak beberapa tumbuhan untuk kediaman saya dengan idea bahawa tumbuh-tumbuhan akan membuat saya berasa lebih baik dan membuat rumah saya lebih bertenaga. Saya sangat gembira saya lakukan.

Tumbuh-tumbuhan kelihatan hebat, mereka bau yang hebat, dan mereka menambah oksigen ke udara pada masa yang sama menghisap toksin dari udara (sehingga 87% menurut kajian NASA)! Mereka ialah penapis alam semula jadi, dan tumbuh-tumbuhan dalaman adalah sempurna bagi orang yang tinggal di persekitaran bandar seperti saya yang menangani pencemaran secara besar-besaran. Mempunyai tumbuh-tumbuhan di rumah merupakan satu tempat percutian, tempat yang selamat di mana seseorang boleh mengambil nafas yang dalam meyakinkan relaks dan tenang.

Tetapi saya mengambil ia langkah seterusnya. Saya mendapat sebuah kilang kecil untuk kereta saya juga. Ia adalah hebat. Apabila saya terperangkap dalam lalu lintas, yang sering, saya hanya boleh berehat dan bernafas di dalam kereta saya mengetahui bahawa saya sedang bernafas dalam oksigen daripada tumbuhan (dan mengelakkan bernafas udara di luar penuh dengan ekzos 18 roda dan industri yang lain pelepasan tidak mesra kenderaan.

Berikut adalah senarai beberapa tumbuh-tumbuhan pemurni udara atas:

Pokok naga
Ivy
Ficus
Philodendrons
Tumbuhan Spider
Teratai Peace
Ferns
Kekwa
Palms
Saya mempunyai sebuah kilang besar di dalam bilik tidur saya sekarang. Saya suka tidur dengan kipas beredar pada dan bernafas dalam semua bahawa oksigen segar. Saya bangun berasa segar, bertenaga, dan tenang.

Dapatkan beberapa tumbuh-tumbuhan dalaman dan memberikan kira-kira seminggu. Anda akan menemui cara yang amat mudah, murah, dan dari segi estetik untuk meningkatkan kesihatan anda, rumah, dan kehidupan.

Berikut adalah beberapa kehijauan baru.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar