Atlet semula jadi Penyembuhan Kaki - Hentikan Burning dan Gatal Sekarang

Atlet semula jadi Penyembuhan Kaki - Hentikan Burning dan Gatal Sekarang

Saya tahu anda mungkin malu dan kecewa dengan mempunyai kaki atlet. Berita baik adalah bahawa terdapat satu atlet mengubati kaki semula jadi. Terdapat beberapa sebenarnya, jadi dalam artikel ini saya akan mengkaji semula beberapa rawatan yang lebih popular untuk anda.

Kaki makan air adalah bakteria atau kulat yang hidup subur di tertutup, persekitaran yang panas dan lembap. Satu tempat itu akan berada di dalam kasut sukan anda dengan itu kaki atlet nama itu. Sudah tentu ia bukan sahaja atlet yang boleh mendapatkan kaki makan air tetapi sesiapa sahaja yang membolehkan persekitaran yang gelap, lembap wujud di tempat mereka.

Kaki makan air boleh menjadi sangat menyakitkan kerana kaki anda retak, lepuh dan kulit dan menjadi merah dan radang. Pada masa-masa gatal-gatal boleh memandu anda gila juga. Anda perlu bantuan segera apabila anda mendapati bahawa anda mempunyai penyakit kaki makan air jadi di sini adalah beberapa cara yang anda boleh atau mungkin tidak ada di rumah anda pada masa ini.

Di sini anda boleh memilih penawar penyakit kaki makan semula jadi anda;

1. Minyak Tea Tree - Ini seolah-olah mungkin menyembuhkan penyakit kaki makan yang paling popular semulajadi. Teh minyak pokok mempunyai ciri-ciri antiseptik dan anti-kulat semulajadi dan memberikan kelegaan daripada gatal-gatal yang buruk.

2. Cuka - Cuka mempunyai kualiti yang ajaib dan boleh membantu menghilangkan kulat penyakit kaki makan air

3. Baking Soda - Kebanyakan penyakit hidup subur dalam persekitaran berasid dan kaki makan air adalah tidak berbeza. Penggunaan baking soda sebagai pes atau dengan hanya percikan beberapa ke dalam kasut anda melawan keasidan dalam kasut anda dan bertindak sebagai pencegahan terhadap kaki makan air.

Seperti biasa ia akan menjadi lebih baik untuk tidak pernah mendapat penyakit kaki makan air di semua jadi untuk mengelakkan masalah ini pastikan anda memulakan dengan kaki kering apabila memakai kasut dan menjaga mereka kering juga. Untuk maklumat lanjut mengenai perkara ini dan lain-lain ubat semula jadi terus melakukan penyelidikan anda dan sentiasa mencari ubat semula jadi kerana mereka adalah yang paling sering yang paling berkesan tanpa sebarang kesan sampingan negatif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar