Rawatan Resdung Dengan Satu Perubatan Biasa

Rawatan Resdung Dengan Satu Perubatan Biasa

Rawatan resdung sering lebih sesuai untuk kaedah perubatan homeopati profesional. Pakar homeopati dilatih untuk mencari sebab-sebab bila dan mengapa ia bermula, apa yang dibuat lebih teruk dan lain-lain faktor persekitaran. Mereka mengambil kira gejala peribadi anda sendiri dan unik.

Setelah semua ini telah ditubuhkan, maka ubat yang paling sesuai akan dipilih. Ini mungkin selama-lamanya menyelesaikan resdung anda dengan cepat.

Tetapi apa-apa masalah kesihatan boleh rumit oleh pelbagai faktor, jadi pelbagai ubat-ubatan homeopati mungkin diperlukan, yang akan di luar skop sebagai prescriber rumah.

Walau bagaimanapun, anda mungkin tidak dapat membantu diri anda dengan salah satu ubat homeopati biasa yang sangat baik untuk menyelesaikan resdung.

Seperti rawatan apa-apa syarat dengan homeopati, anda perlu berupaya untuk perlawanan gejala anda dengan orang-orang ubat.

Jadi rawatan resdung peribadi perlu menjadi perlawanan yang baik untuk gejala anda.

Tanda-tanda tama kuat Kali Bich termasuk tebal, lekat, pelepasan berserabut yang benar-benar sukar untuk mengusir. Malah, iaitu tama anda mesti mempunyai untuk perubatan ini untuk bekerja untuk anda.

Gejala lain adalah bahawa ia boleh mengalirkan perlahan-lahan ke dalam kerongkong anda mewujudkan tebal, perasaan 'gluggy' dalam tekak anda. Atau ia boleh mengalirkan perlahan-lahan ke dalam hidung, pengeringan kerana ia pergi, mewujudkan keruping tebal.

Pelepasan cenderung untuk menjadi kuning atau kuning / green.

Anda boleh melihat bahawa sejuk membuat segalanya lebih teruk. Kehangatan melegakan ia.

Oleh kerana pelepasan adalah tebal dan tidak mengalir, ia boleh mewujudkan tekanan dalam sinus anda dan sebagainya kesakitan. Sakit kepala yang biasa boleh menjadi sakit, berat atau rasa terbakar pada pangkal hidung. Atau suara anda mungkin kuat hidung.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar